Saturday, November 22, 2008

Work Permit

Hoje eu estou muito feliz. Sabem por quê?
Quarta-feira eu recebi a minha autorização para trabalhar: um cartão muito lindo e, espero também útil.

Today I’m very happy. Would you like to know why?
Because, Wednesday I received my employment authorization card. It is a very beautiful card and, I hope, very useful.

Eu fiz o pedido desta permissão nas nossas primeiras semanas por aqui. Estava esperando que a mesma só chegasse por dezembro e por isso foi uma boa surpresa que veio antes.

I applied for this permission during the second week we were here in the USA, but I was expecting the authorization only in December. It was a surprise that it came early. A good surprise!

Agora preciso procurar um trabalho. Torçam por mim!

Now, I have to look for a job. Please keep your fingers crossed that everything works out right.

Abraços/Hugs,
Marina

No comments:

Post a Comment