Wednesday, June 22, 2011

Father's day

Here, differently from Brazil, father’s day was celebrated last Sunday. Alice, as always, used the date as a good excuse to sleep with her daddy! So, I was excluded from the "club"and had to sleep in her bedroom! Hahaha…
Aqui no Canadá o dia dos pais é comemorado em outra data. Não sei ao certo se é no segundo domingo de junho. Em todos os casos, neste ano, foi no domingo passado. Como de costume, a Alice aproveitou a desculpa para dormir com o papai. Fui expulsa do quarto e tive que dormir no quarto dela! Hahahaha...
In the morning I helped her to prepare a delicious and special breakfast for Quico. We made pancakes, bacons, fruit salad and coffee. Everything was delicious! Yummy!!!!
Na manhã de domingo eu ajudei ela a preparer um café da manhã especial para o papai. Nós fizemos panquecas e salada de frutas, fritamos bacon e fizemos café. Estava tudo delicioso!
 
She also gave to him a beautiful card and some presents she made. Here they are!
A Alice também entregou um lindo cartão e alguns presentinhos que ela mesma preparou para o papai. É claro que o Arthur também colaborou com os presentes!

Father’s kisses,
Marina

No comments:

Post a Comment