Saturday, April 3, 2010

Saudades.... 5 anos

Hoje faz 5 anos que minha tia-mãe se foi... Pensei em fazer uma homenagem especial para ela aqui no blog. Pensei em escrever várias coisas....mas, não consegui. Tudo me fugiu!
Today has being 5 years my aunt-mom had gone... I was thinking to write something special for her, here in the blog. I was thinking to write lots of things…., but I couldn’t. The words escaped from me!

Vou então deixar aqui uma foto que adoro. De um momento especial para mim, mas que foi muito MAIS especial para ela: o dia que terminei o Ensino Médio.Ela sempre teve a preocupação de me deixar "encaminhada na vida"!.
So, I will leave here a special photo from us. It was took in my High School graduated. She always had concerned about “leaving me on the right path”!
Dá para ver pelo sorriso dela a felicidade que sentiu, né?
You can imagine from her smile how happy she was that day, huh?

SAUDADES.....
Marina

No comments:

Post a Comment