Sunday, February 15, 2009

Surprise Party!

Yes....I had a surprise party last Friday! – and it was really a surprise for me.
Quico had planned and organized it all and Alice kept it secret. Can you guys believe that?

Isso mesmo....sábado eu tive uma festa surpresa! - e foi mesmo uma surpresa para mim.
O Quico planejou e organizou tudo e a Alice guardou segredo. Dá para acreditar?

Monday, Quico, Alice and I had dinner at a Steak House to celebrate my 35th birthday. It was a very family function and I enjoyed it a lot. Here are some pictures from us that evening.
Na segunda-feira eu, o Quico e a Alice fomos jantar num restaurante para comemorar os meus 35 anos. Foi um programa bem família e eu adorei. Aqui tem umas fotinhos dessa noite.

During the week Quico called some of our friends and invited them to come here and celebrate my birthday with us in our apartment. It was wonderful!
Durante a semana o Quico ligou para nossos amigos e convidando-os para virem ao nosso apartamento para comemorar o meu aniversário. Estava ótimo!

Here are some pictures of the party.
Aqui tem fotos da festinha.
Here are Birgit (Danish), me, Maria(Hungarian) and Lars(Danish).

Geralzão do pessoal.

Here are Camila, Camila and Perpétua (Brazilians).

Raluca (Romanian), me and in the back Janos (Hungarian).

Pedro and Camila (Brazilians).

The children (Alice, Barnabas and Magnus) also had fun.
As crianças (Alice, Barnabas and Magnus) também se divertiram.

I also had two cakes made by Birgit and Camila. They were delicious!

Tive direito a bolo e tudo. Feitos pela Birgi e pela Camila. Estavam uma delícia!

And, of course, happy birthday in many languages! In case you want to hear here are them.

I loved all the presents: flowers, chocolates, album, cakes, hydrating, book, make up…but most of all, the company of our friends and the surprise!
Thanks!

Eu adorei todos os presente: flores, chocolates, álbum, bolos, creme, livro....mas mais do que tudo eu adorei a compania dos amigos e a surpresa! Obrigada!

Thanks for all you guys in Brazil that also remembered this date and e-mailed, phoned and messaged me.
E a vocês aí do Brasil que também lembraram do dia e mandaram e-mails, ligaram e mandaram mensagens.

Thanks for everyone! Obrigada a todos!

35 kisses!
Marina

2 comments:

  1. PARABENS!!! MARINA!!!
    Que delicia de festa, hein?? melhor ainda que foi surpresa!!! Quando estamos assim viviendo longe da "nossa gente" estes gestos se tornam super importantes, ne?!Bem, saibas que te desejo tudo de bom, viu? muita sorte, saude, amor e paz!! E que todos os projetos de voces se realizem!!
    Beijos bemmmm grandes, com muito amor e saudades,
    Joana.

    ReplyDelete
  2. Cool! Surprise parties are always fun!
    I am glad you guys celebrated your B-day! It seems like you all had fun!
    Take care and stay warm! It's also freezing down here! :)
    Beijos.
    Edu & Adri.

    ReplyDelete